Jak mogę zgłosić chęć kupna nieruchomości?
Prosimy o kontakt mailowy biuro@nextnest.pl lub telefoniczny 602 126 180 albo poprzez formularz kontaktowy.
Czy podpisanie umowy pośrednictwa jest konieczne?
Przed prezentacją nieruchomości podpisujemy umowę pośrednictwa kupna nieruchomości. W umowie znajdą Państwo jasno określone zasady, w jaki sposób przebiegać będzie rozliczenie z agencją.
Czy umowę pośrednictwa mogę podpisać zdalnie?
Umowa pośrednictwa musi być zawarta w formie pisemnej lub elektronicznej pod rygorem nieważności. Dlatego jeśli nie jest możliwe zawarcie umowy podczas osobistego spotkania z naszym doradcą - jest możliwa forma 00ae4e.
Czy prezentacje nieruchomości są płatne?
Jako agencja nieruchomości pobieramy wynagrodzenie na podstawie zawartej umowy pośrednictwa. Za poszczególne prezentacje nieruchomości w wykonaniu naszych doradców nie pobieramy wynagrodzenia. Opłata na rzecz agencji jest wymagana dopiero wtedy, gdy decydują się Państwo na zakup oglądanej nieruchomości.
Na jak długo zawierana jest umowa pośrednictwa?
Umowa pośrednictwa zwykle zawierana jest na okres 12 miesięcy, o ile nie umówimy się inaczej.
Na co mogę liczyć w całym procesie kupna, czy tylko na znalezienie nieruchomości?
Nasi Pośrednicy obsługują cały proces kupna nieruchomości, od znalezienia mieszkania czy domu, przez negocjacje i pomoc w uzyskaniu kredytu, aż po przekazanie lokalu.
Zakup nieruchomości za pomocą kredytu hipotecznego - czy pomagacie w jego uzyskaniu?
Współpracujemy ze sprawdzonymi i profesjonalnymi doradcami kredytowymi. Bardzo chętnie polecimy zaprzyjaźnionych i sprawdzonych doradców kredytowych.